26 Eylül 2007 Çarşamba

Tığ işi bebek hırkası (Crochet)



3 yorum on "Tığ işi bebek hırkası (Crochet)"

beyazrenk on 18 Ocak 2008 04:48 dedi ki...

Bende yapmak istiyorum.ipinin ne olduğu konusunda bana yardım edermisiniz?Orlon mu?Dantel ipine benzemiyor.Cevaplarsanız sevinirim.

ALLAME NİNE on 18 Ocak 2008 11:03 dedi ki...

bu hırkayı lif ipiyle ördüm. normal kartopu kristalle yani. Çift kattan. yapımı kolay ve zevkli. Kolay gelsin...

emekhirsizlari on 25 Şubat 2009 09:20 dedi ki...

selam arkadasim,,anladigim kadariyla bu hirkayi siz ormussunuz emeginize saglik,yanliz bu hirkayi bir baska emek hirsizi kendi ormus gibi ismini etkietlemis yapistirmis bunu gorebilmeniz icin lutfen bloguma bakin,ben adi gecen blog hakkinda sikayette bulundum sizde emeginize sahip cikin ve sikayette bulunun benim adresim http://emekhirsizlari.blogcu.com/

 

ÖRGÜ örgü ÖRGÜ örgü ÖRGÜ Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez