20 Aralık 2007 Perşembe

İşlemeli bebek yeleği



5 yorum on "İşlemeli bebek yeleği"

Unknown on 23 Aralık 2007 15:00 dedi ki...

iyi geceler.yeni haftada herşey gönlünüzce olsun.sizi arkadaş listeme ekledim.inşallah sakıncası yoktur.sevgilerimle,

NuR on 5 Ocak 2008 06:56 dedi ki...

Çok şeker birmodel, ben de yapmıştım,çok da kullanışlı. ellerine sağlık

SEMA on 12 Şubat 2008 09:10 dedi ki...

ARKADAŞLAR MODELLERİNİZ ÇOK GÜZEL AMA BİRDE YAPILIŞLARINI YAZARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM...BENDE BİRAZ ACEMİLİK VARDA HERKESİN GÖNLÜNE VE ELLERİNE SAĞLIK.

özlem ve zerrin on 30 Mayıs 2008 15:28 dedi ki...

selam yine ben.hani az önce sayılarını istemiştim bu işlemeli yeleğin...işte ben o yeleğin bi de renk numaralarını ve ipinin markasınıda rica edicem.unutmazsın dimi?şimdiden teşekkürler.sevgiler.

ALLAME NİNE on 31 Mayıs 2008 04:13 dedi ki...

bu yeleği ben örmedim o sebepten sayılarını falan inan hiç bilmiyorum:) ama öğrenebilirsem arkadaşıma bi sorayım haturlıyorsa söylesin...

 

ÖRGÜ örgü ÖRGÜ örgü ÖRGÜ Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez